2011. augusztus 12., péntek

7. motívum

Anne Bruvold sárkányát választottam. Ez egy igen népszerű minta, nem véletlenül. Nagyon élveztem, ahogy  alakult, nagyon élethűre sikerült a design, köszönöm Anne. Többnyire, mire az ember elkészül egy munkával, az úgy pont elég is belőle. Most viszont, amint elkészült, rögtön éreztem, hogy újra meg szeretném csinálni, kicsit másképp. Először 20-as Ancore Artiste cérnával készítettem el, ilyen lett:



Amint kész lett, azonnal elkezdtem tervezgetni, milyen lesz a testvére. Vékonyabb, 40-es cérnát választottam, ettől a minta csipkésebb lett, és finomabb. Néhány gyönggyel is megspékeltem. Bár a képen nem látszik, de jóval kisebb is lett, mint a bordó, a cérna finomsága miatt.



Azonnal meg is találta a helyét a kard tokon, mostantól nemcsak a pengéjére vésve van sárkány, hanem kívülről is őrzi már egy másik :)



3 megjegyzés:

  1. Looks very good! Outside to....nice colors!

    VálaszTörlés
  2. Nicely tatted, Axa! I started the dragon once, but never finished it. Yours looks good.

    VálaszTörlés
  3. Thank you so much ladies :) Sometimes we have to try it again, maybe he wants to born now :)

    VálaszTörlés