2011. május 13., péntek

Kihívás! 25 motif challange!

Néhány hónapja találtam rá Sharon blogjára, melyben csatlakozni hív, hogy egy év alatt 25 motívumot alkossunk meg, hajócsipke technikával. Bármilyen motívumot lehet választani, a kihívás a kitartásban van. Köszönöm a lehetőséget Sharon!

Azóta, hogy a blogra rátaláltam, már benne voltam ebben a kihívásban, titokban, de nem raktam még ki a készülő és a néhány elkészült motívumot a blogra :) Olyan motívumokat kerestem, és választottam, amiben van valami érdekes, egy új technika például, ez volt a lényeg, nem pedig a hasznosságuk, vagy a szépségük. A kihívás nekem ebben a szakaszban most ez, hogy az összes különféle technikát és trükköt felfedezzem, és megtanuljam, hogy később majd saját mintáim is születhessenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése