2017. december 30., szombat

Kerámiafestés

Előszilveszteri program gyanánt elmentem a Made By You műhelyébe kipróbálni milyen élmény a kerámiafestés. Nagyon érdekes volt, próbára tette a kreativitásomat, és átélhettem valami újat ismét.

Hosszas keresgélés után választottam egy bögrét a sokféle forma közül, és elkezdtem átadni magam az alkotás megtervezésének.  Kezdetnek választottam pár egymáshoz illő színt, amikről úgy éreztem, hogy jól fognak mutatni rajta, akár összefolyatva, akár külön egymás mellé festem őket.

Miközben az alapozó rétegeket festettem, és ismerkedtem vele, hogyan alakul a kezem alatt az alkotás, próbáltam rájönni, mégis milyen mintát fessek rá. Egy ponton a szemben ülő alkotótárs látva, hogy csak ülök a bögre mellett és meditálok, megkérdezte, rá tudom-e festeni, milyennek szeretném a 2018-as évemet. Szuper ötletnek találtam, és szóltam az ecsetnek, hogy valahogy így kezdjen siklani az edényen.



Az eredményt az ötletadó alkotótárs romantikusnak és lendületesnek találta. Te milyennek látod? 

Kiégetés után ilyen a végeredmény:




                                                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése