2013. február 26., kedd

Ankars - az első próbálkozás

Az Ankars egy különleges hajócsipke technika, gyönyörű ékszerek készülhetnek belőle, sokféle gyöngyöt használnak hozzá. 
Talán ez a legfiatalabb hajócsipke technika, az 1990-es években dolgozta ki Angelina Rosanova, a lányával Ekaterina Stepnayával, és Angella Safonovával. 
Az ő nevük kezdőbetűiből áll össze az Ankars mozaikszó:
ANgelina
Katya (Ekaterina)
Angella
Rosanova
Stepnaya és Safonova név adja az ‘S’ betűt.

Már régóta nézegetem az Ankars technikával készült ékszereket, de nem nagyon találtam hozzá forrást, akinek a munkái legjobban tetszettek, ő nem segített. Aztán végül találtam olyanokat, világszerte, akik már próbálták, és válaszoltak a kérdéseimre. Karen Cabrera, köszönöm, hogy megtanítottad az alapot, és Corina Meyfeldt köszönöm, hogy bátorítottál a saját tapasztalataid megosztásával, hogy megpbóáljam kreatívan továbbgondolni, hogy mi is hozható ki ebből.


A modellhez Anchor Freccia 20-as cérnát és Hematit gyöngyöket használtam. Mivel találtam sok hölgyet világszerte, akik szeretnék felfedezni az Ankars titkait, és többen dolgoznak rajta, hogy ez sikerüljön, lesz még folytatás! Róluk is írok legközelebb, addig is várom, hogy milyen lesz megtanulni együtt, és köszönöm nekik a lehetőséget. 










3 megjegyzés: